Po co pracownikowi poczucie własnej wartości?2017-07-21 10:33:01Jeśli chcesz mieć naprawdę dobrego pracownika, zadbaj o jego poczucie własnej wartości. Dzięki większej samoświadomości i pewności siebie, stanie się lepszym partnerem do wspólnej i twórczej pracy. A właśnie na takich pracownikach firma może najwięcej zyskać. |
|
Wydatki na dotacje oświatowe, zwrot dotacji do budżetu JST to tematy poruszane w szkoleniu2017-07-04 11:20:19Wydatki na dotacje oświatowe, zwrot dotacji do budżetu JST i rola komisji rewizyjnej w udzielaniu absolutorium - takie m.in. tematy są poruszane w ramach Samorządowej Akademii Finansów. |
|
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem2017-03-02 12:07:36Łatwiej zbudować z klientem pozytywną relację, gdy handlowiec sprawi, że klient będzie czuł się komfortowo, gdy będzie miał świadomość, że jest ważny oraz gdy zauważy podobieństwa. |
|
Czy można rozliczać pity na luzie?2017-02-06 13:37:15Rozliczenia podatkowe to bardzo poważna sprawa i nie powinniśmy traktować ich lekko, ale też nie ma powodu, aby wywoływały u nas stres. Jeżeli będziemy przestrzegać podstawowych zasad i terminów, a do tego skorzystamy z przyjaznego programu, pity rozliczymy na luzie. |
|
Jak motywować ludzi2017-01-09 12:17:56Pracownicy i produkt są kluczem sukcesu firmy. A jednym z najważniejszych czynników wpływających na jakoś pracy i stosunek pracowników do wykonywanych zadań , a co za tym idzie efekty ich pracy w postaci zysku jest MOTYWACJA. |
|
Przerwy w pracy. Kiedy możesz zrobić sobie wolne?2016-08-29 11:03:41Wiesz, jakie przerwy w pracy Ci przysługują? Kiedy możesz odejść od komputera? Czy możesz wyjść z biura na szybki lunch? Podpowiadamy, co może (a co musi) zapewnić Ci Twój pracodawca. |
|
Doceniając pracownika – wzmocnisz firmę2016-08-12 09:50:18Menedżerowie mają tendencję do przekazywania swoim podwładnym negatywnych informacji zwrotnych. Jednak wzmocnienia negatywne bardzo rzadko prowadzą do pozytywnych rezultatów. Zazwyczaj lepsze efekty przynosi docenianie pracowników. |
|
Jak radzić sobie z trudnymi klientami?2016-05-19 13:29:26Jedno jest pewne – trudny klient to ten, którego nie lubi nikt, kto w jakikolwiek sposób zajmuje się obsługą klienta. Czy istnieje jednak jakaś jedna, uniwersalna definicja trudnego klienta? I czy dla dwóch różnych sprzedawców ten sam klient zawsze będzie równie trudny? |
|
Czas, manager i 3 ćwiartki2016-03-22 12:03:48Znajomy, dyrektor w sporej firmie opowiedział mi kiedyś o swoim poranku - "... do pracy jadę niecałe 40 minut i już odbieram i wykonuję telefony. Jak wejdę do firmy muszę przejść niecałe 100 metrów do gabinetu i w ciągu tych kilku minut, po drodze dostaję informacje, że ktoś dzwonił... |
|
Święto kawy na Targach EuroGastro2016-03-15 11:09:21Jubileuszowe 20. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro będą prawdziwą gratką dla osób, które chcą poszerzyć swą wiedzę na temat kawy. Przez trzy dni w specjalnej strefie Coffee Village odbywać się będą warsztaty i spotkania z ekspertami kawowymi. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń zasada pareto
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.